آخرین اخبار

پسر ۱۴ساله آمریکایی والدینش را کشت

نوجوان ۱۴ساله در حال حاضر در یک مرکز نگهداری نوجوانان نگهداری می‌شود اما هنوز انگیزه او از تیراندازی به خانواده‌اش مشخص نشده است.

اشتراک گذاری
11 دی 1402
کد مطلب : 10831

توازن

|

۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ۰۹:۰۰:۰۸
|

|

نوجوان ۱۴ساله در حال حاضر در یک مرکز نگهداری نوجوانان نگهداری می‌شود اما هنوز انگیزه او از تیراندازی به خانواده‌اش مشخص نشده است.

|

۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ۰۹:۰۰:۰۸

پسر ۱۴ساله کالیفرنیایی به اتهام قتل والدینش و زخمی‌کردن خواهرش دستگیر شد.

به گزارش همشهری به نقل از سی‌ان ان، پلیس کالیفرنیا شب۲۷دسامبر ۲۰۲۳، از طریق تماس تلفنی در جریان یک قتل خانوادگی قرار گرفت. در این تماس پسر نوجوانی ادعا کرد که یک فرد غریبه به خانه ‌آنها در منطقه میرامونته در شهرستان فرسنوی کالیفرنیا وارد شده و قبل از فرار با یک وانت به والدین و خواهرش حمله کرده است. پلیس بلافاصله به محل جنایت رفت و تحقیقات را آغاز کرد. اما آنچه پلیس می‌دید با گزارشی که به آنها داده شده بود کاملا فرق داشت. پلیس در بررسی‌هایش اجساد پدر و مادر پسر نوجوان را در حالی پیدا کرد که هر دو هدف گلوله قرار گرفته و کشته شده بودند و اجسادشان به فاصله کمی از هم در اتاق نشیمن افتاده بود.

جسد نیمه‌جان خواهر ۱۱ساله این پسر نیز که به واسطه شلیک گلوله، جراحات شدیدی به او وارد شده بود، در گوشه دیگر خانه پیدا شد. اورژانس دختر را بلافاصله به بیمارستان محلی منتقل کرد و در آنجا تحت مداوا قرار گرفت. پسر دیگر خانواده که ۷ساله است و در گوشه‌‌ای در یکی از اتاق‌ها مخفی شده بود در این حمله آسیبی ندیده بود. در تحقیقات بعدی مشخص شد که در این جنایت از چند سلاح مختلف استفاده شده است.

پلیس وقتی متوجه ناهماهنگی و ضد‌ونقیض‌هایی در داستان پسر نوجوان خانواده شد، او را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کرد. به‌گفته جان زانونی، کلانتر شهرستان فرسنو، این نوجوان که هویتش به‌دلیل سنش فاش نخواهد شد، با دو اتهام قتل و یک اتهام تلاش برای قتل برای حمله مرگبار مواجه است. خواهر او در بیمارستان است و انتظار می‌رود زنده بماند اما هنوز قادر به صحبت و فاش کردن هویت قاتل نیست. براساس این گزارش، نوجوان ۱۴ساله در حال حاضر در یک مرکز نگهداری نوجوانان نگهداری می‌شود اما هنوز انگیزه او از تیراندازی به خانواده‌اش مشخص نشده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 5 =